Accepter cookies fra Honda-MC.dk For at du får den bedste oplevelse hos Honda-MC bruger vi cookies. Ved brug af sitet accepterer du brugen af cookies

Acceptér

Forgot your password?

CBR1000RR-R Fireblade

Modelårgang: 2020 -

Vejledende udsalgspris: 353.995 kr.

Du kender ikke begrebet næstbedst. Det gør vi heller ikke. Det er derfor, vi begyndte at køre ræs i starten af 1960'erne, og det er derfor, vi kører racerløb i dag. Konkurrence er altid en udfordring, men det er også det, der skaber forbedringer. Hæver barren. Din. Vores.

Specifikationer

Motor

Motortype

Væskekølet, L4 DOHC

Volumen

999,9 ccm

Boring x slag

81 mm x 48,5 mm

Kompression

13,0:1

Antal ventiler

4

Effekt

217,5 hk ved 14.500 o/m

Max. moment

113 Nm ved 12.500 o/m

Transmission

Geartype

Manuel

Antal gear

6

Kraftoverførsel

Kæde

Dimensioner

Stel

Aluminium

Dækstørrelse for, bag

120/70-ZR17 / 200/55-ZR17

Forbremse

330 mm dobbelt skive med radial-monteret Nissin 4-stemplet bremsekalibre

Bagbremse

220 mm enkelt skive med Brembo® 2-stemplet kaliber

Akselafstand

1.455 mm

Sædehøjde

830 mm

Vægt køreklar

201 kg

Tankvolumen

16,1 liter

Benzinforbrug

15,87 km/l

Co2

148 g/km

Udstyr

Standardudstyr

Startspærre (HISS) - 3-level elektronisk styrdæmper (HESD) - 6-akset Inertial Measurement Unit (IMU) - Throttle by wire - Honda Selectable Torque Control (HSTC) - Fuldfarve 5” TFT-skærm - 2-level ABS - Riding Mode Select System (RMSS) inkl. Power control - Engine brake og Wheelie Control - Winglets - Akropovic Titanium udstødning - Smart Key

Beskrivelse

Konkurrence har skabt den nye CBR1000RR-R Fireblade. Vi startede ikke fra bar bund. Vi brugte vores ultimative symbol for alt, vi ved om hastighed på to hjul: RC213V MotoGP-maskinen og den beslægtede RC213V-S til gadebrug som teknologisk grundlag. CBR1000RR-R Fireblades helt nye motor med høj effekt, høje omdrejninger – dog stadig en 4-cylindret rækkemotor – har meget tilfælles med racermaskinerne. Det 1000 ccm store, væskekølede DOHC-design deler boring og slaglængde med RC213V-S og inkluderer semi-cam knastdrev, knaststyrede vippearme, smedede aluminiumsstempler og titanium plejlstænger.

Den leverer exceptionel kontrol gennem en opgraderet state-of-the-art elektronikpakke, der bl.a. indeholder en 6-akses Inertial Measurement Unit (IMU), optimeret HSTC, justerbar Launch Control, 2-niveau ABS, 5'' TFT-display og Honda Smart Key. Et helt nyt chassis er udført med en diamond-style ramme af aluminium og en RC213V S-baseret svingarm, fuld Showa-affjedring, opdateret HESD med tre niveauer og nye Nissin-bremser. Og vi har trukket kraftigt på vores MotoGP-erfaring for at producere et chassis, der modvirker ”drag”, og samtidig optimerer håndteringen ved høj hastighed ved hjælp af winglets.

Den medfølgende brugermanual til denne motorcykel er på engelsk.

Følg os på Facebook

Loading icon