Forgot your password?

CRF250R - MX

Modelårgang: 2017 -

"Winning potential"

Vejledende udsalgspris

kr. 59.995

Se alle forhandlere Find tilbehør

Specifikationer

Motor

Motortype

Vandkølet 1-cylindret motor med uni-cam

Volumen

249 ccm

Boring x slag

76,8 x 53,8 mm

Kompression

13.8 : 1

Antal ventiler

4

Benzintilførsel

Indsprøjtning

Effekt

40 hk (95/1/EC) ved 11.500 o/m

Moment

27,1 Nm ved 9.000 o/m

Transmission

Geartype

Manuel

Antal gear

4

Koblingstype

Vådkobling

Kraftoverførsel

Kæde

Chassis

Stel

Aluminium

Affjedring for

Showa 49mm inverted SFF-TAC air fork 310 mm stroke

Affjedring bag

Showa monoshock using Honda Pro-Link system 317,6 mm stroke, 133 mm axle travel

Elsystem

Tændingssystem

Full transistor

Starttype

Kick-starter

Dimensioner

Dækstørrelse for,bag

80/100-21 Dunlop MX52F, 100/90-19 Dunlop MX52

Forbremse

Hydraulisk 260mm wave disc

Bagbremse

Hydraulisk 240mm wave disc

Længde

2.181 mm

Bredde

827 mm

Højde

1.271 mm

Akselafstand

1,489 mm

Frihøjde

322 mm

Sædehøjde

951 mm

Vægt køreklar

105,6 kg

Tankvolumen

6,3 liter

Beskrivelse

Honda tog i både 2015 og 2016 verdensmestertitlen i suveræn stil med Tim Gajser bag styret, og Honda hviler ikke på laurbærrene til 2017! Med basis i sidste års nyhed er der lagt i kakkelovnen fra HRCteamet. CRF250Rs topstykke, stempel og plejlstang har ikke kun løftet topeffekten, men også momentet i lave omdrejninger er blevet stærkere uden effekttab i mellemområdet. Den luftunderstøttede 49 mm Showa SFF-TAC Air-forgaffel med luft i venstre gaffelben og olie i højre giver mindre friktion, hurtig respons og bedre dæmpningsevne. Opsætningen af Showa-fjederbenet er trimmet for at matche forgaffelen.

Det lave tyngdepunkt giver en enestående balance og komplementerer de i forvejen gode køregenskaber – både på jorden og måske i endnu større grad i luften. Som CRF450R har CRF250R et ”Engine Mode Select Button” (EMSB) system, hvor en knap på højre side af styret giver føreren mulighed for at vælge mellem tre forskellige trin – standard (1), blødere effektforløb (2) og et mere aggressivt effektforløb (3).

Se alle vores modeller

Loading icon

Accepter cookies fra Honda-MC.dk

For at du får den bedste oplevelse hos Honda-MC bruger vi cookies. Ved brug af sitet accepterer du brugen af cookies

Acceptér