Forgot your password?

CRF450R - MX

Modelårgang: 2017 -

‘Absolute Holeshot’

Vejledende udsalgspris

kr. 61.995

Se alle forhandlere

Specifikationer

Motor

Motortype

Vandkølet 1-cylindret motor med uni-cam

Volumen

449,7 ccm

Boring x slag

96,0 x 62,1 mm

Kompression

13.5 : 1

Antal ventiler

4

Benzintilførsel

Indsprøjtning

Effekt

N/A

Moment

N/A

Transmission

Geartype

Manuel

Antal gear

6

Koblingstype

Vådkobling

Kraftoverførsel

Kæde

Chassis

Stel

Aluminium

Affjedring for

Showa 49 mm coil spring fork 305 mm

Affjedring bag

Showa monoshock using Honda Pro-Link system 133 mm stroke, 314 mm axle travel

Elsystem

Tændingssystem

Digital CDI

Starttype

Kick-starter (mulighed for tilkøb af el-start)

Dimensioner

Dækstørrelse for,bag

80/100-21 Dunlop MX3SF, 120/80-19 Dunlop MX3S

Forbremse

Hydraulisk 260mm wave disc

Bagbremse

Hydraulisk 240mm wave disc

Længde

2.183 mm

Bredde

827 mm

Højde

1.274 mm

Akselafstand

1.482 mm

Frihøjde

328 mm

Sædehøjde

960 mm

Vægt køreklar

110,6 kg

Tankvolumen

6,3 liter

Beskrivelse

Honda har udviklet CRF450R helt fra bunden og givet den 11% mere effekt, kraftigere momentkurve, en mere kompakt geometri, forbedret affjedringen og flere vægtbesparende komponenter. Siden introduktionen i 2002 har Honda CRF450R været en maskine for såvel amatører som entusiaster og pro-kørere – og det er den stadig! Som altid er Honda ingeniørerne gået grundigt til værks og har skabt en maskine med direkte input fra Hondas AMA og MX GP hold – udviklet til at være først over

startbommen og hurtigst ind i første sving, som accelerationstiden 0-10 meter på 1,53 sekunder beviser. Effektforøgelsen af den nyudviklede 449 ccm motor er opnået ved blandt andet en forfinelse af Unicam ventilkonstruktionen, større indsugningsventiler, forbedret indsugnings- og udstødningsflow samt en forøgelse af kompressionsforholdet. Desuden er transmissionen tilpasset den nye motor. For første gang blandt de større japanske mærker er Honda først med mulighed for el-start til den nye CRF450R. Den nye CRF450R er mere kompakt opbygget med en ændret geometri for lettere køreegenskaber. Forgaflen er nu en 49 mm Showa upside-down-forgaffel, og hjulafstanden er forkortet 11 mm grundet kortere alu-svinggaffel. Konstruktionsændringerne overfører mere vægt til baghjulet for bedre trækkraft.

Den nye CRF450R har en 6,3 liters titanium brændstoftank, som vejer hele 513 gram mindre end forgængerens plasttank. Af andre komponenter er blandt andet svinggaflen og bagstellet også lettet for vægt. Den køreklare vægt af den nye CRF450R er 110,6 kg.

Se alle vores modeller

Loading icon

Accepter cookies fra Honda-MC.dk

For at du får den bedste oplevelse hos Honda-MC bruger vi cookies. Ved brug af sitet accepterer du brugen af cookies

Acceptér