Accepter cookies fra Honda-MC.dk

For at du får den bedste oplevelse hos Honda-MC bruger vi cookies. Ved brug af sitet accepterer du brugen af cookies

Acceptér

Forgot your password?

CB650R NEO SPORTS CAFÉ

Modelårgang: 2019 -

Vejledende udsalgspris: 94.985 kr.

Den nye 2019 CB650R’s kraftfulde udseende er ultrakompakt og udtrykker som CB1000R, Neo Sports Cafés retrominimalisme – motorcyklen som rå maskine. Dens 4-cylinderede DOHC 16-ventils rækkemotor er bygget til at blive brugt og har en maksimal kraft, der er øget til 95 hk og med et moment på 63,4 Nm og rødt felt ved 12.000 o/m. (derudover findes 48 hk-konvertering for A2-kørekortsindehavere).

Specifikationer

Motor

Motortype

Vandkølet 4-cylindret rækkemotor

Volumen

649 ccm

Boring x slag

67 x 46 mm

Kompression

11.6:1

Antal ventiler

16 DOHC

Effekt

95 hk ved 12.000 o/m

Max. moment

64 Nm ved 8.500 o/m

Transmission

Geartype

Manuel ned slipperkobling

Antal gear

6

Kraftoverførsel

Kæde

Dimensioner

Stel

Steel diamond

Dækstørrelse for, bag

120/70 ZR17M, 180/55 ZR17M

Forbremse

Dobbelt 310 mm skiver med radial monteret 4-stemplet kaliber

Bagbremse

Enkelt 240 mm skive med 1-stemplet kaliber

Akselafstand

1.450 mm

Sædehøjde

810 mm

Vægt køreklar

202 kg

Tankvolumen

15,4 liter

Benzinforbrug

20,4 km/l

Co2

112 g/km

Udstyr

Standardudstyr

Startspærre (HISS) - Slipperkobling - Digital instrumentering med speedometer, omdrejningstæller, dual trip meter, brændstofniveau og forbrug, ur og skifte- og gearindikator - ABS-bremser – LED for og bag

Beskrivelse

Den nye 2019 CB650R’s kraftfulde udseende er ultrakompakt og udtrykker som CB1000R, Neo Sports Cafés retrominimalisme – motorcyklen som rå maskine. Dens 4-cylinderede DOHC 16-ventils rækkemotor er bygget til at blive brugt og har en maksimal kraft, der er øget til 95 hk og med et moment på 63,4 Nm og rødt felt ved 12.000 o/m. (derudover findes 48 hk-konvertering for A2-kørekortsindehavere).

Tæt, kort gearing og et fantastisk træk gennem mellemområdet leverer sublim acceleration op gennem gearene – dette underbygget af et vanedannende brøl når omdrejningerne stiger. En assist/slipper kobling gør de opadgående gearskift nemmere og kontrollerer hårde nedadgående gearskift, mens Honda Selectable Torque Control (HSTC) sørger for et godt baghjulsgreb.

Justerbare 41 mm Showa Separate Fork Function (SFF) USD-gafler giver smidig respons og optimal føling med forhjulsgrebet. 120/70-17 og 180/55-17 for- og bagdæk leverer grebsniveau som en stor superbike, dobbelte radialmonterede kalibre med 4 stempler samt 310 mm flydende bremseskiver og ABS med 2 kanaler, sørger for fuld kontrol, uanset om forholdene er våde eller tørre. Det koniske styr sikrer føling og kontrol. Komplet LED-lys tilfører et skarpt, moderne look, og den distinkte runde forlygte kaster en tydelig stråle i en blå nuance. Det digitale LCD-instrumentbræt omfatter en indikator for gearposition og opadgående gearskift.

Følg os på Facebook

Loading icon