Accepter cookies fra Honda-MC.dk

For at du får den bedste oplevelse hos Honda-MC bruger vi cookies. Ved brug af sitet accepterer du brugen af cookies

Acceptér

Forgot your password?

NC750S

Modelårgang: 2018 -

Vejledende udsalgspris: 83.995 kr.

NC750S er en usædvanligt brugervenlig motorcykel. Der er let at køre, og anskaffelses- og driftsomkostninger gør den yderst attraktiv. Både erfarne kørere på udkig efter en økonomisk motorcykel til at takle bytrafikken, samt kørere, der skal videre fra mindre maskiner. Med NC750S får du en maskine med ydeevne, økonomi, praktik og fornøjelse perfekt afbalanceret.

Specifikationer

Motor

Motortype

Vandkølet 2-cylindret paralleltwin motor

Volumen

745 ccm

Boring x slag

77 x 80 mm

Kompression

10,7:1

Antal ventiler

8 ohc

Effekt

55 hk (95/1/EC) ved 6.250 o/m

Max. moment

68 Nm ved 4.750 o/m

Transmission

Geartype

manuel

Antal gear

6

Kraftoverførsel

Kæde

Dimensioner

Stel

Stål

Dækstørrelse for, bag

120/70 ZR17, 160/60 ZR17

Forbremse

Enkeltskive 320 mm

Bagbremse

Enkeltskive 240 mm

Akselafstand

1.520 mm

Sædehøjde

790 mm

Vægt køreklar

217 kg

Tankvolumen

14,1 liter

Benzinforbrug

28,6 km/l

Co2

81 g/km

Udstyr

Standardudstyr

Startspærre (HISS) - ABS-bremser - 22 liters opbevaringsrum – LED for/bag - Honda Selectable Torque Control (HSTC)

Beskrivelse

NC750S er en usædvanligt brugervenlig motorcykel. Der er let at køre, og anskaffelses- og driftsomkostninger gør den yderst attraktiv. Både erfarne kørere på udkig efter en økonomisk motorcykel til at takle bytrafikken, samt kørere, der skal videre fra mindre maskiner. Med NC750S får du en maskine med ydeevne, økonomi, praktik og fornøjelse perfekt afbalanceret. 
 
Dens 745 ccm paralleltwin er en perle af en motor med et usædvanligt stærkt moment og sejtræk i det lave område og mellemområdet. Det rummelige opbevaringsrum, hvor brændstoftanken normalt sidder, giver en unik og praktisk funktionalitet, som konkurrenterne må kigge langt efter. NC750S tilbydes også med Hondas unikke Dual Clutch Transmission, som adskiller den fra mængden af street-maskiner i mellemklassen. 
For 2018 opdateres NC750S med Honda Selectable Torque Control, og omdrejningerne er blevet hævet til 7.500 om/min for at muliggøre en bedre ydeevne i motorens højere omdrejningsområde. NC750SD er opdateret med "Adaptive Clutch Capability Control", der videreudvikler den naturlige overgang i gearskiftet. Denne feature kendes blandt andet fra Africa Twin og den store Crosstourer.

Følg os på Facebook

Loading icon